مراقبت از پوست و مو

معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب برای انواع پوست

بهترین کرم ضد آفتاب

پوستی صاف و یکدست بدون مصرف کرم ضد آفتاب امکان پذیر نیست. زیرا تماس مستقیم پوست با نور آفتاب باعث شده که پوست حالت اولیه و طبیعی خود را نداشته باشد. ساختار کرم های ضد آفتاب به گونه‌ای است که در برابر آفتاب از پوست محافظت می‌کند. این دسته محصولات نه تنها اشعه های مضر خورشید را منعکس کرده و اجازه نفوذ به پوست را نمی‌دهد بلکه به عنوان یک لایه نگهبانی پوست عمل کرده تا بافت سلول های پوستی آسیب نبیند. رطوبت رسانی کرم های ضد آفتاب پوست را در برابر خراشیدگی و سوختگی در امان نگه می‌دارد تا مصرف کنندگان عزیز بتوانند بدون هیچ خطری در معرض نور آفتاب قرار گیرند. به طور کلی می‌توان گفت که مصرف این دسته محصولات باعث شده که پوست از چین و چروک دور شده و در عوض موجب جوان سازی آن خواهد شد. محصولات کرم ضد آفتاب به صورت ژل، اسپری و لوسیون با انواع مختلفی در بازار موجود هستند تا مشتریان بتوانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید آسان‌تری داشته باشند.

ویژگی های کرم ضد آفتاب

همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم کرم های ضد آفتاب از نفوذ اشعه های فرابنفش خورشید  (UV A و UV B) جلوگیری می‌کند. این عملکرد باعث شده که پوست نسبت به آفتاب سوختگی و ایجاد لک مقاوم شده و در نهایت حالت اولیه پوست خارج نمی‌شود. کرم های ضد آفتاب با اثر آنتی اکسیدانی که دارند، موجب جوان سازی و شفافی پوست خواهند شد. از سوی دیگر، عدم حس سنگینی و همچنین عدم ایجاد حساسیت از دیگر ویژگی های کرم ضد آفتاب می‌باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که طراحی کرم های ضد آفتاب به گونه‌ای ساخته شده که هر فردی متناسب با جنس پوست (چرب، خشک، حساس، نرمال و مختلط) می‌تواند نیاز خود را تامین کند و اگر برعکس این کار را انجام دهد عواقب خود را به دنبال دارد. به طور مثال برای پوست های خشک اگر کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب استفاده شود، موجب دهیدراته شدن پوست و بروز جوش خواهد شد.

پرفروش ترین ضد آفتاب های موجود در بازار

ضد آفتاب فیوژن واتر حاوی (Vitamin C) با SPF 50 برند پرایم

ضد آفتاب فیوژن واتر با فرموله شدن ترکیبات منحصر به فرد ویتامین سی با حجم 40 میلی لیتر، از بروز لک و چروک پوست جلوگیری می‌کند. همچنین با بافت سبکی که دارد باعث شده سریعاً جذب پوست شود. سازگاری با انواع پوست از مزیت های مثبت این محصول است. علاوه بر این که فاکتور محافظتی بالایی دارد، به عنوان یک روشن کننده شناخته می‌شود. ترکیبات به کار رفته باعث شده به عنوان رطوبت رسان قوی عمل کند.

بهترین کرم های ضد آفتاب

ژل ضد آفتاب حاوی (Vitamin C) با SPF 50 پرایم

ژل ضد آفتاب برند پرایم نیمه شفاف و غیر کومدون زاست. این محصول با دارا بودن ویتامین های A و  C به نرمی و جوان سازی پوست کمک می‌کند. از سوی دیگر سازگاری با انواع پوست از مزیت های این ژل به شمار می‌رود. ایجاد لایه ابریشمی ژل های ضد آفتاب باعث شده که پوست در برابر اشعه های نور آفتاب محافظت کند. همچنین برای افرادی که به صورت مستمر آرایش میکنند میتوانند از این ژل به عنوان زیر ساز آرایش استفاده کنند. ضد تعریق، ضد آب بودن و داشتن SPF 50 این محصول باعث شده در برابر نور آفتاب، ماسیده نشود. حجم این محصول 40 میلی لیتر بوده و برای آقایانی که پوستشان بعد از اصلاح دچار آسیب می‌شوند به عنوان یک ترمیم کننده میتوانند از این محصول استفاده کنند.

بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ مخصوص پوست های چرب و خشک با SPF 50 برند لافارر

نور خورشید باعث شده که پوست نازک شود. در روند ادامه نازکی سطح پوست، رگ های خونی شل شده و منبسط می‌شود. نتیجه‌ی این انبساط بروز لک های تیره است که روی گونه ظاهر می‌شود. لک های ایجاد شده باعث شده که پوست یکدستی و درخشانی قبل خود را نداشته باشد. این عارضه نسبت به جنس پوست تفکیک نشده، یعنی همه افراد با هر جنس پوستی زمانی که به طور مداوم در معرض نور خورشید قرار بگیرند دچار لک می‌شوند. کرم های ضد آفتاب با جنس پوست و رنگ آن باعث شده که فرد مصرف کننده بتواند به آسانی محصول مورد نیاز خود را بخرد. کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ برند لافارر مخصوص پوست های چرب و خشک به سلامتی پوست شما کمک می‌کند. این کرم ها نه تنها لک های قدیمی را محو می‌کند بلکه از بروز لک جلوگیری می‌کند. بافت سبک این دسته محصولات باعث شده که اثر رطوبت رسانی سریعاً انجام گرفته شود. با این تفاوت که کرم ضد آفتاب و ضد لک بی‌رنگ مخصوص پوست های خشک و معمولی حساسیت و التهاب پوستی را به کمترین حد ممکن می‌رساند. کرم ضد آفتاب و ضد لک بی‌رنگ مخصوص پوست چرب با تنظیم نمودن ترشح چربی، براقی پوست را کنترل می‌کند.

بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی مخصوص پوست های چرب و خشک با SPF 40 برند لافارر

اشعه های مضر نور خورشید در اثر تماس مستقیم با پوست (یعنی بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب) باعث شده که لایه های سطحی پوست نازک شود. این نازکی سطح پوست عوارض خود را در پی دارد که به پوست کاغذی معروف است. بروز لک های تیره که در اثر نور آفتاب از دیگر نتایج قرار گرفتن در معرض نور آفتاب می‌باشد. به طور کلی و خلاصه اگر تعریف کنیم قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث شده که پوست با بروز لک و تیرگی، زیبایی خاص خود را از دست بدهد. با این حال تولید کنندگان در عرصه آرایشی و بهداشتی کرم ها را نسبت به جنس پوست و رنگ پوست تفکیک کرده‌اند. برند لافارر با ارائه کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی برای پوست های چرب و برای پوست های خشک و همچنین نسبت به رنگ پوست (روشن، متوسط و تیره) تلاش می‌کند که رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. کرم های ضد آفتاب و ضد لک رنگی مخصوص پوست های چرب و همچنین برای پوست های خشک و معمولی با رنگ های روشن، متوسط و تیره خرید را برای کسانی که اولویت آن ها طیف رنگ محصول می‌باشد راحت تر کرده است. محصولات مناسب پوست چرب با کنترل چربی پوست از براق شدن پوست جلوگیری کرده و موجب یکدستی و شفافی رنگ پوست خواهد شد. همچنین برای پوست های خشک نیز با اثر رطوبت رسانی و ضد حساسیت، هرگونه التهابات پوستی را که برای پوست خشک و معمولی به وجود می‌آید را به کمترین حد ممکن می‌رساند.

بهترین کرم های ضد آفتاب

بیشتر بخوانید : عملکرد منافذ باز پوست

کرم های ضد آفتاب با رنگ بژ طبیعی، بژ روشن و فاقد رنگ مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه وچه

رنگ های عرضه شده برند وچه شامل بژ طبیعی، بژ روشن و فاقد رنگ می‌باشد توانسته نیاز مشتریان را تامین نماید. فرمولاسیون این کرم ها به گونه‌ای ساخته شده که علاوه بر مرطوب نمودن پوست و از بین بردن حالت براقی، به عنوان یک کرم ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی وارد عرصه رقابت کالاهای آرایشی و بهداشتی شده. حس مخملی و ماتی ایجاد شده روی پوست از نتایج مصرف کرم ضد آفتاب برند وچه می‌باشد. این دسته محصولات برند وچه نه تنها در برابر اشعه UV A  بلکه در برابر اشعه UV B به محافظت از پوست می‌پردازد. از سوی دیگر نیز این برند با داشتن فاکتور محافظتی PA+++ و SPF+ موجب درخشانی و براقی پوست خواهد شد.

کرم ضد آفتاب بژ طبیعی برای پوست های چرب و مستعد آکنه وچه
کرم ضد آفتاب بژ روشن برای پوست های چرب و مستعد آکنه وچه
کرم ضد آفتاب بی رنگ برای پوست های چرب و مستعد آکنه وچه

کرم های ضد آفتاب با رنگ بژ طبیعی، بژ روشن و فاقد رنگ مخصوص پوست خشک وچه

این دسته کرم ها نیز همانند کرم های ضد آفتاب مناسب پوست چرب و آکنه با سه رنگ بژ طبیعی، بژ روشن و فاقد رنگ، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از سوی دیگر نیز در برابر آب واکنش نشان نداده و حالت ماسیدگی را روی پوست ایجاد نمی‌کند. با ایجاد لایه محافظتی در برابر اشعه های UV A و UV B موجب نرمی و آبرسانی پوست شده و حس تازگی را به پوست می‌بخشد. دارا بودن فاکتور های محافظتی PA+++ و SPF+ از تاثیرات مثبت این کرم می‌باشد.

کرم ضد آفتاب بژ طبیعی برای پوست های خشک و معمولی وچه
کرم ضد آفتاب بژ روشن برای پوست های خشک و معمولی وچه
کرم ضد آفتاب بی رنگ برای پوست های خشک و معمولی وچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *