آرایشی و زیبایی

رنگ و طرح ناخن پاییزی

رنگ و طرح ناخن پاییزی

با آمدن فصل پاییز بسیاری از کارهای ما به سبک این فصل می رود. بدین صورت که لباس های پاییزی و زمستانی مثل هودی، پافر، کلاه و… دوباره در کمد آمده، تنقلات گرم جایگزین تنقلات سرد شده و همچنین رنگ رژ، سایه، لاک و… به سبک پاییزی می روند. اگر میخواهید یک استایل جذاب و زیبا در فصل پاییز داشته باشید از رنگ هایی با تناژ گرم استفاده کنید. این کار باعث شده هماهنگی بین رنگ لاک و لباس شما ایجاد شود و در نتیجه جلوه منحصر به فردی برای شما ظاهر می شود. به همین جهت موضوع مورد نظر ما در این مقاله رنگ و طرح های ناخن پاییزی بوده تا بتوانید زیبایی دستانتان را در فصل پاییز افزایش دهید.

طرح ناخن و رنگ های ناخن در پاییز

فصل پاییز همیشه و در همه حال با ریزش برگ همراه است. پس می شود گفت طرح برگ روی ناخن یکی از رایج ترین مدل ناخن در فصل پاییز می باشد. چرا که این طرح ها جلوه بسیاری به ناخن ها و دستان شما می دهد. مدل های متنوع برگ ها باعث شده در انتخاب لاک پاییز انتخاب راحت تری داشته باشید. یا برخلاف آن، طرح های ساده با اینکه بدون طرح است ولی زیبایی خاص خود را دارد. رنگ لاک های پاییزی بیشتر با تناژ های گرم یعنی زرشکی، آبی دریایی، قهوه ای، نارنجی و زرد همراه است. رنگ های زرد و نارنجی از رایج ترین رنگ های برای لاک است. ولی با این حال انتخاب رنگ لاک های پاییزی نسبت به موقعیت و سلیقه فرد عامل افزایش جذابیت و استایل شماست. هر چقدر که نسبت به سلیقه شما طرح لاک، ساده یا طرحدار باشد.

رنگ و طرح ناخن پاییزی

در وجهه اول، اولین فایده ای که به ذهن شما خطور می کند افزایش زیبایی دست ها می باشد. این فایده در هر موقعیتی که باشید کمرنگ نمی شود. به عنوان مثال در محیط کار و هنگام نوشتن موضوعی، در مهمانی و مجالس لاک شما زیبایی دستانتان را افزایش می دهد. اما فواید دیگری هم دارد که از آن بی خبر هستید. پنهان کردن نقص های ناخن (مثل خشکی ناخن) ، مرتبی و یکدست نمودن ناخن ها از مواردی است که باعث شده بازار خرید لاک و کاشت ناخن بسیار افزایش یابد.

رنگ و طرح ناخن پاییزی

لاک با طرح های پاییزی

همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم اولین تاثیر لاک زدن افزایش جذابیت دستان شماست. چه بسا نسبت به تم فصل و رنگ فصل باشد. از آن جایی که رنگ ها نماینده احساسات و سلیقه افراد است، لاک زدن با رنگ های پاییزی می تواند اعتماد به نفس شما را به بالاترین حد ممکن برساند. آراستگی ظاهری دستان شما از دیگر تاثیرات لاک زدن می باشد و به همین دلیل باعث شده دختران از کودکی تا بزرگسالی از این محصول استفاده کنند. هماهنگی رنگ لاک با اکسسوری و رنگ لباس می تواند استایل شما را از قبل بیشتر جذاب کند. توجه داشته باشید که اگر کاشت ناخن انجام نداده اید و میخواهید لاکی که خودتان استفاده کردید از استون برای پاکسازی استفاده نکنید. زیرا استون باعث شده ناخن و پوست شما بیش از حد خشک شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از لاک پاکن هایی که به شکل پد است می باشد. فراموش نکنید که بعد از آن حتماً دستانتان را با آب بشویید و از کرم دست و ناخن استفاده نمایید.

رنگ و طرح ناخن پاییزی

طراحی ناخن های پاییزی

طرح ناخن پاییزی بسیار زیاد و متنوع است. بدین صورت که فرقی ندارد ناخن های شما کوتاه باشد و یا بلند در هر صورت می توانید ناخن هایی با طرح پاییزی داشته باشید. بعضی طرح ها هستند که علاوه بر ناخن های کوتاه، بلکه در ناخن های بلند نیز زیبایی خاص خود را دارد. طرح ساده و یکدست، طیف های رنگی پاییزی در هر انگشت، رنگ های اکلیلی (به عبارتی شاین دار) نمونه ای از این موارد می باشد. در ادامه مطالب به توضیح و بررسی هرکدام از طرح ها پرداخته ایم که شامل موارد زیر است.

رنگ و طرح ناخن پاییزی

طرح ناخن پاییزی برای ناخن کوتاه

اگر ناخن های کوتاهی دارید ساده ترین و شیک ترین سبک لاک، ساده می باشد. طرح ساده یکی از راه های تمیزی ناخن های شما است. سبک های مینیمال یکی از سبک های ساده ای است که با رنگ ملاییمی که دارد در فصل پاییز بسیار استفاده می شود. اگر ناخن کوتاهی دارید و دوست دارید که کشیده نشان داده شود می توانید از لاک های مات استفاده نمایید. طرح های اشکال مهندسی (مربع، دایره، مستطیل) یکی از طرح هایی است که زیبایی خود را در ناخن های کوتاه نشان می دهد. حتی اگر علاقه مند به سبک فانتزی هستید می توانید از طرح های حیوانی روباه، برگ های نارنجی، چتر، کدو تنبل در این فصل زیبا استفاده کنید. 

رنگ و طرح ناخن پاییزی برای ناخن کوتاه

طرح ناخن پاییزی برای ناخن بلند

برای ناخن های بلند باید از طرح هایی استفاده کنید که دست را کشیده تر نشان بدهد. به عنوان مثال طرح برگ که در اول مقاله اشاره کردیم بر روی ناخن های بلند زیبایی بیشتری دارد تا روی ناخن های کوتاه. یا سبک فرنچ با رنگ های پاییزی مثل فرنچ قهوه ای و نارنجی به آراستگی و متقارن بودن طرح ناخن شما کمک بسیاری کند. تلفیق سبک فرنچ با رنگ ساده، طرح برگ به همراه رنگ ساده و حتی مثل ناخن های کوتاه طرح های فانتزی از نمونه مواردی است که در زیبایی دستان شما موثر است.

رنگ و طرح ناخن پاییزی برای ناخن بلند

انتخاب طرح ناخن برای پاییز

برای انتخاب طرح خود اول اول به سلیقه و رنگی که دوست دارید توجه کنید. در قدم دوم باید به رنگ پوست هم توجه کرد. مثلا بانوانی که رنگ پوست روشنی دارند برای قدرت انتخاب بیشتری برای رنگ لاک دارند. رنگ های نود مثل کرم، نخودی، نسکافه ای و رنگ های پررنگ و جیغ مثل رنگ های سرخ آبی، قرمز، آبی نفتی، سورمه ای نمونه ای از لاک هایی می باشد که بر پوست های روشن جلوه ای بیشتری دارد. یا افرادی که پوست سبزه و متوسطی دارند باید از رنگ هایی استفاده کنند که طیف سردی داشته باشد. به عنوان مثال رنگ بژ، هلویی، سبز کمرنگ از نمونه رنگ هایی است که می توانند بر روی ناخن های خود پیاده کنند. در آخر نیز اگر پوست تیره ای دارید باید از رنگ لاک هایی استفاده کنید که برجستگی های رنگ تیره پوست را بهبود بخشد. مثلاً رنگ های صورتی نئون، بادمجانی، آبی کاربنی با طیف روشن از رنگ هایی است که می توانند استفاده کنند. همچنین طرحی که برای ناخن انتخاب می کنید باید رنگ های آن در یک طیف باشد تا زیبایی خاص خود را نشان دهد.

رنگ و طرح ناخن پاییزی

راه و روش های مراقبت از ناخن چیست؟

بسیاری از بانوان و آقایان برای باز کردن قوطی ها، تمیز کردن گوش و مواردی از این قبیل موجب شده که ناخن ها به شدت آسیب ببیند و از سوی دیگر از نظر بهداشتی اصلاً صحیح نیست. همچنین جوییدن ناخن و کندن گوشت اطراف آن که جزء تیک های عصبی است، باید برای رفع آن ها اقدام کرد. یعنی حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا زیبایی دستانتان از بین نرود. اگر کاشت ناخن انجام نداده اید و میخواهید ناخن ها خود را کوتاه نمایید، بعد از استحمام این کار را انجام دهید. زیرا ناخن در نرم ترین حالت ممکن قرار گرفته و بدون اینکه ناخن آسیب ببیند به راحتی کوتاه می شود.

نگهداری ناخن در فصل پاییز چگونه است؟

شروع پاییز با تغییرات دما و رطوبت هوا همراه است. به همین دلیل نه تنها باید از پوست و مو مراقبت کرد تا آسیب نبیند بلکه باید مراقبت از ناخن هم در نظر گرفت. اگر مراقبت ناخن به درستی صورت نگیرد موجب ضعیفی، شکنندگی و ایجاد ترک روی ناخن خواهد شد. استفاده از روغن های گیاهی یا مصرف کرم مناسب دست ناخن می تواند از طریق تقویت کوتیکول ناخن به رفع خشکی ناخن شما کمک بسیاری کند. حتماً حتماً در روز های بارانی و حتی برفی استفاده از دستکش را فراموش نکنید. همچنین اگر در خانه مشغول به کار با مواد شوینده بودید باید از این محصول استفاده کنید. مصرف مکمل، ویتامین های B,C و زینک به سلامتی ناخن های شما نقش موثری دارد. یکی از روش هایی که می توانید از بروز عفونت قارچی جلوگیری کنید، مانیکور و پدیکور است. این امور با تمیز نمودن اطراف ناخن و لاک زدن تلاش می کند تا ناخن های شما بسیار زیبا به نظر برسد. اگر با انجام امور بالا مجدد ناخن های شما آسیب پذیر بود می توانید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

کرم دست و ناخن وچه

پیشنهاد لامونژ

کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین

پیشنهاد لامونژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *