مراقبت از پوست و مو

بهترین ماسک موهای داخل و خارج از حمام

ماسک مو داخل و خارج حمام

ماسک مو

بیشتر بانوان خواهان موی پرپشت و در عین حال، سالم هستند که زیبایی چهره را دو برابر می‌کند. زیبایی مو نیازمند دقت فراوان در رعایت روتین مراقبت از مو می‌باشد. با این حال عواملی هستند که موجب شده مو آسیب پذیر شود و حالت درخشانی قبل را نداشته باشد. مصرف روزانه از سشوار، شستشو مو با آب داغ و شامپو های شیمیایی، نور خورشید، استرس و بروز بیماری های پوستی مواردی هستند که مو را آسیب پذیر می‌کند. منظور از آسیب پذیری شکنندگی، ریزش، حالت وزی و خارش مو می‌باشد. اگر ذره‌ای احساس آسیب دیدگی مو را پیدا کرده‌اید در اولین به رفع آن اقدام کنید. ماسک مو از محصولاتی است که طروات و شادابی را به موهای شما باز می‌گرداند. این کار از طریق استحکام و تقویت تارهای مو امکان پذیر است. توجه داشته باشید که قبل از خرید ماسک باید جنس موهای خود را بشناسید. چرا که فرمولاسیون هرکدام باهم متفاوت است. مصرف مداوم از ماسک مو باعث شده رطوبت از دسته رفته مو باز گردد. یا به طور کلی می‌توان گفت که سلامت مو را تضمین می‎‌کند. ماسک مو در واقع در موازات عملکرد رطوبت رسانی، اثرات ناشی از ایجاد موخوره را (2 شاخه شدن مو) کاهش می‌دهد. توجه داشته باشید که اگر قصد سشوار کشیدن دارید اول از ماسک مو خارج حمام استفاده کنید تا در برابر حرارت سشوار آسیب نبیند.

اهمیت ماسک مو

ماسک مو در حال حاظر و بین مردم به عنوان محصول مراقبت از مو مورد محبوب قرار گرفته است. این محصول راه حلی آسان برای تزریق رطوبت به موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده می‌باشد. ترکیبات موجود در این دسته محصول باعث شده که مو از حالت وزی و شکنندگی دور شده و به حالت نرمی و ابریشمی شدن مو نزدیک می‌شود. یا به طور خلاصه با رساندن مواد مغذی موجب تقویت ساقه های مو می‌شود. ویتامین ها، پروتئین و عصاره های گیاهی موجود در ماسک مو باعث شده که در برابر عوامل مخرب از مو محافظت می‌کند. در واقع مصرف منظم از این دسته محصولات زیبایی مو را تضمین می‌کند.  در  واقع میشود گفت که ماسک مو ابزاری برای مو در نظر گرفته شده که موجب خوش حالتی و پرپشتی موهای مصرف کنندگان عزیز میشود.

ماسک مو

انواع ماسک مو

به طور کلی دو نوع ماسک مو در بازار آرایشی و بهداشتی وجود دارد. این ماسک مو ها با توجه به نحوه مصرف متفاوت هستند. و نسبت به جنس مو تفکیک شده است. ماسک مو داخل حمام و خارج حمام مدل های ماسک مو می‌باشد. ماسک مو داخل حمام موجب حفظ رطوبت مو شده و باعث شده نسبت به خشکی در امان بماند. در واقع ماسک مو داخل حمام یکی از روش های تقویت کننده مو های خشک و آسیب دیده می‌باشد. ماسک مو خارج حمام با خواص تقویت کنندگی مو موجب درخشانی و براقی خواهد شد.

ماسک مو داخل حمام یا آبکشی

خشکی، ریزش، شکنندگی و حالت وزی باعث شده که سراغ ماسک مو برویم. حال با توجه به نیاز و طبق سلیقه مدل ماسک مو (داخل حمام و خارج حمام) از این محصول استفاده می‌کنیم. ماسک مو داخل حمام، به عنوان مرحله مراقبت از مو در داخل حمام شناخته شده است. بعضی از افراد هم ماسک مو داخل حمام را به عنوان ماسک مو آبکشی می‌شناسند. زمان مصرف این ماسک مو ها بعد از شستشو مو می‌باشد. از نظر ظاهری نیز ماسک مو های داخل حمام به شکل کاسه‌ای وارد بازار شده است.

ماسک مو خارج حمام

حالت خشکی و وزی، شکنندگی و ریزش موجب شده که به محصولات مراقبت از مو روی آوریم. ماسک مو نمونه‌ای از این موارد است که در اینجا به تعریف ماسک مو خارج حمام پرداخته‌ایم. با گرفتن آب مو با حوله و حالت نمناک بودن مو می‌توان از ماسک مو خارج حمام استفاده کرد. فایده ماسک موهای خارج حمام نسبت به داخل حمام این است که نیازی به آبکشی ندارد. زیرا ساختار این دسته ماسک مو ها به گونه‌ای است که تاثیر خود را بر موهای نم دار می‌گذارد.

تاثیر ماسک مو داخل حمام

ماسک موهای داخل حمام به نام ماسک مو آبکشی در بین مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است. با نفوذ عمقی به تارهای مو عملکرد آبرسانی را در داخل تارهای مو انجام می‌دهد و باعث شده که ضخامت مو بیشتر شود. از آن جایی که هوای داخل حمام گرم و مرطوب است باعث شده مو در تمام زمان استحمام خیس و مرطوب باشد. این عملکرد فایده بسیار عالی برای ما مصرف کنندگان دارد. چون که باعث شد مواد موثره ماسک مو داخل حمام در اثر شستشو به آسانی نفوذ عمقی پیدا کند. از سوی دیگر افزایش لطافت مو از طریق رساندن مواد مغذی انجام می‌شود. فرمولاسیون ماسک مو خارج حمام به گونه‌ای است که از مو در برابر حرارت سشوار و اتومو محافظت می‌کند. این نکته را فراموش نکنید که آب داغ موجب شده که کوتیکول های مو باز شود. این عملکرد باعث شده مو به صورت ناگهانی و سریع خشک شود. در نهایت تقویت و تغذیه رسانی مو انجام می‌شود.

ماسک مو داخل حمام

تاثیر ماسک مو خارج حمام

ماسک مو خارج حمام با عنوان های متنوعی در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی عرضه شده است. به همین دلیل ممکن است بعضی افراد با عنوان لوسیون مو و کرم مو این محصول را بشناسند. ماسک مو خارج حمام همان طور که از نامش پیداست باید و حتماً بعد از استحمام استفاده کرد. یعنی زمانی که آب مو را گرفته باشید و حالت نمناکی را داشته باشد. همچنین به دلیل داشتن ذرات کوچکی که این ماسک مو دارد، با آرام آرم ماساژ دادن مو به راحتی تمام مواد جذب می‌شوند. این عملکرد باعث شده که یک دیوار دفاعی روی مو ایجاد بشود. این دیوار دفاعی وظیفه‌ی بسیار مهمی دارد. یعنی باید از ورود آلودگی، گرد و غبار و خاک جلوگیری کند و در قبال وسایل حرارتی مثل اتو مو و سشوار مقاومت کند تا مو دوباره آسیب نبیند.

ماسک مو خارج حمام

تفاوت ماسک مو با نرم کننده

با این که این دو محصول در حوزه مراقبت از مو تخصص دارند ولی از نظر ساختار و کاربرد بسیار متفاوت هستند. نرم کننده در واقع برای نرم کننده برای نرم نمودن مو بعد از شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی ماسک مو با فرمولاسیون خود به طور مستقیم موجب تغذیه رسانی و تقویت مو می‌شود. ماسک مو زمانی استفاده می‌شود که مو در معرض آسیب های مختلف قرار گرفته و نیاز به تقویت دارد. همچنین نرم کننده زمانی که مو از سلامت کافی برخوردار است و با مشکلی مواجه نیست مورد مصرف قرار می‌گیرد. غلظت ماسک مو نسبت به نرم کننده بیشتر است

ماسک مو

نکات مصرف ماسک مو

قبل از مصرف محصول ذکر شده (چه داخل حمام و چه خارج حمام)، مو باید تمیز و شسته شده باشد. زیرا اگر آلودگی و چربی روی مو باشد مصرف ماسک نتیجه موثری نخواهد داشت. اگر موهای بلندی دارد مو را به چند دسته تقسیم بندی کنید مواد مغذی به تمام قسمت های مو برسد. این نکته را فراموش نکنید که مواد ماسک مو بین 5 الی 10 سانتی متر از ریشه فاصله داشته باشد. احتیاط کنید که از آب داغ برای شستشو مو استفاده نکنید. زیرا باعث شده که موادی روی ساقه مو نشسته باشد از بین برود و همچنین بیشتر از 3 بار در هفته استفاده نکنید.

انتخاب بهترین ماسک مو

ماسک مو آبرسان مناسب موهای خشک (داخل حمام) ماکسیمیلیان

ماسک مو برند ماکسیمیلیان مناسب موهای خشک در واقع با داشتن ویتامین ب رطوبت را به مو رسانده و موجب تقویت مو می‌شود. حس لطافت دهندگی که دارد باعث شده که حالت پذیری مو افزایش پیدا کند و شانه نمودن مو راحت تر انجام شود. این ماسک مو در واقع با اثر آبرسانی خود به درمان موهای خشک می‌پردازد.

ماسک مو ویتامینه و مغذی مناسب موهای خشک و وز (داخل حمام) ماکسیمیلیان

این ماسک مو با داشتن روغن نارگیل به تقویت ساقه مو می‌پردازد. همچنین با داشتن ویتامین B اثر آبرسانی را انجام داده و موجب استحکام ساقه های مو می‌شود. مرطوب نمودن مو و جلوگیری از بروز مجدد خشکی مو از اثرات استفاده ماسک مو ویتامینه و مغذی مناسب مو های خشک و وز می‌باشد.

ماسک مو تثبیت کننده رنگ مو حاوی کراتین (داخل حمام) کاسه‌ای ماکسیمیلیان

موهای رنگ شده با مراقبت نادرست باعث شده که زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. موادی که در این محصول به کاربرده شده به محافظت از مو در برابر اشعه فرابنفش خورشید می‌پردازد. وجه تمایز این محصول با سایر محصولات وجود عصاره انار می‌باشد. زیرا خاصیت تثبیت کنندگی رنگ مو را دارد. از سوی دیگر خطرات احتمالی شکنندگی مو را کاهش می‌دهد و موجب نرمی و لطیفی مو خواهد شد.

ماسک مو آبرسان مناسب موهای خشک (خارج حمام) ماکسیمیلیان

روغن آرگانی که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته، به درخشندگی و تقویت تار مو می‌پردازد. با اثر نرم کنندگی که دارد حس لطیفی به مو بخشیده است. این محصول در واقع با ایجاد حالت ابریشمی به مو شانه پذیری مو را بهبود می‌دهد.

ماسک مو ویتامینه و مغذی مناسب موهای خشک و وز (خارج حمام) ماکسیمیلیان

این ماسک مو در واقع با نفوذ عمقی به تار های مو موجب شده شانه کردن مو راحت تر انجام بگیرد. با رساندن مواد مغذی به مرطوب نمودن تار های مو به تقویت آن می‌پردازد. از سوی دیگر با داشتن ویتامین ب7 ساقه های مو را استحکام می‌بخشد.

ماسک مو تثبیت کننده رنگ مو حاوی کراتین (خارج حمام) کاسه‌ای ماکسیمیلیان

فرمولاسیون این ماسک مو به گونه‌ای است که در تثبیت رنگ مو موثر واقع شود. با فیلتر های ضدآفتاب خود در برابر اشعه های خورشید محافظت می‌کند. تقویت تار های مو و درخشندگی آن از دیگر مزایای مصرف ماسک مو تثبیت کننده رنگ مو حاوی کراتین خارج حمام می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *