مراقبت از پوست و مو

نکات مهم در انتخاب میسلار واتر پوست چرب و مستعد آکنه

میسلار واتر مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه

مشکلات پوستی، از دغدغه های هر آدمی می باشد. مراقبت از پوست هم نیز امری واجب و ضروری است. ممکن است در اثر عوامل مخرب، درخشش خود را از دست بدهد. همچنین ممکن است رشد چربی در پوست افزایش پیدا کند و موجب تجمع باکتری و کثیفی در پوست شود و در نهایت آکنه بوجود آید. میسلار واتر نه تنها موجب درخشندگی پوست می شود بلکه از ایجاد جوش جلوگیری می کند. همچنین از سبوم اضافه پوست جلوگیری می کند و از تجمع بیش از حد آن را منع می کند. این محصول به راحتی جذب پوست می شود و به هیدراته کردن پوست می پردازد. استفاده آسان، مقرون به صرفه بودن و قابلیت حمل از مزایای میسلارواتر می باشد.

فواید استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر می تواند با چند حرکت ساده و با یک تکه پنبه یا پد به پاکسازی پوست بپردازد و هرگونه ناخالصی و مواد اضافی روی پوست را پاک کند و در نهایت صورتی نرم و شاداب را به شما هدیه دهد. با توجه به این که فاقد الکل، پارابن، مواد صابونی و عطر است مناسب انواع مدل های مختلف پوست می باشد. همچنین این محصول دارای فواید دیگری می باشد از جمله:

  • ضد قارچ، ضد باکتری، کنترل چربی
  • ترمیم و تقویت کننده پوست
  • مرطوب کننده

مکانیسم اثر میسلار واتر

استراتژی میسلارواتر، از بین بردن آلودگی و هر گونه مواد اضافی روی پوست می باشد. به عبارت دیگر از میسلارواتر می توان برای پاک کردن آرایش و ناخالصی ها به کار برد و با داشتن ترکیبات ملایم به کنترل چربی پرداخت. این محصول به عنوان محافظ برای پوست عمل می کند و  آرایش، آلودگی و گرد و غبار را از پوست پاک و به شستشو منافذ پوست می پردازد. همچنین میسلار واتر متشکل از میسل هایی است که سبوم، روغن و آلودگی یا به طور کلی ناخالصی ها را مهار می کند.  در آخر هم می توان گفت که به از بین بردن بافت های مرده پوست می پردازد و با حذف چربی های اضافه پوست به نرمی و لطافت پوست صورت کمک می کند.

میسلار واتر برای پوست های چرب وچه

نقش عصاره بید علفی کرکی در پوست

این گیاه به تسکین پوست های چرب و آکنه می پردازد. این ماده با اثر ضد التهابی و ضد میکروبی که دارد به تنظیم pH پوست می پردازد. نتیجه این روند، کنترل و تنظیم چربی پوست است که از افزایش ترشح بیش از حد آن جلوگیری می کند. در آخر با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به مهار رادیکال آزاد می پردازد و پوستی سالم را به شما هدیه می دهد.

زینک پی سی آ (PCA) بر پوست چگونه عمل می کند؟

یکی از اصلی ترین مواد معدنی، زینک یا روی می باشد. حدوداً 10% از پروتئین های انسان به این ماده متصل است. زینک پی سی آ (PCA) مولکولی است که بر پوست بسیار موثر است. همچنین به عنوان فاکتور مرطوب کننده طبیعی پوست شناخته شده است. این ماده با قرار گرفتن در بالاترین لایه پوست به مهار آنزیم (5-آلفا ردوکتاز) می پردازد. تا از ترشح بیش از حد چربی پوست جلوگیری کند. این امر به نوبه خود موجب تقویت پوست می شود. همچنین به از بین بردن ناخالصی های پوستی نقش اساسی داشته است و با خاصیت ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد باکتری به ترتیب در ترمیم پوست، کاهش التهاب و جوش می پردازند. از فواید دیگر این ماده می توان به منقبض شدن منافذ بزرگ پوست اشاره کرد.

میسلار واتر برای پوست های چرب وچه

چرا از گلیسیرین در میسلارواتر استفاده می شود؟

خاصیت انحلال پذیری بالایی که دارد موجب جذب رطوبت در پوست می شود. و در آخر نرمی پوست را برای شما به ارمغان می آورد. به همین دلیل باعث شده که گلیسیرین نقش موثری در محصولات آرایشی_بهداشتی داشته باشد. این ماده از طریق کشیدن رطوبت از لایه های زیرین پوست به لایه بالایی، رطوبت خود را حفظ کرده و از خشکی جلوگیری می کند. می توان گفت که گلیسیرین به هیدراته کردن پوست می پردازد. یعنی با از بین بردن سلول های مرده پوست صورت در جوان سازی و شادابی پوست موثر است. گلیسیرین می تواند برای هر نوع پوست (چرب و خشک) برای تمیزی پوست مناسب است. این نکته مهم بسیار حائز اهمیت است و موجب شده در محصولات آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا امکان استفاده همزمان میسلارواتر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه با سایر محصولات آرایشی _ بهداشتی وجود دارد؟

میسلارواتر محلول پاکسازی صورت، چشم و ابرو می باشد که به هیدراته کردن پوست می پردازد. همچنین پیشنهاد می شود 2 بار در روز (اول صبح و آخر شب) به پاکسازی پوست خود بپردازید. همان طور که در بالا اشاره کردیم زمانی که این محصول با پوست شما تماس پیدا می کند، آلودگی و ناخالصی را پاک کرده و عناصر آبرسان پوست را مرطوب نگه می دارد. یکی از فواید میسلارواتر که بسیار پر کاربرد است، عدم نیاز به شستشو با آب بعد از مصرف اشاره کرد. سایز های مسافرتی میسلارواتر به علت کم حجمی و سبکی آن، می توان در بیرون از خانه حمل کرد. فرمولاسیون به کار برده شده باعث شده که پوست از مواد مغذی بی نیاز باشد. و موجب شفافی و جوان سازی پوست می شود.

باتوجه به توضیحات و مطالب اشاره شده، میسلار واتر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه وچه با داشتن عملکرد کنترل چربی، ضد قارچ و ضد باکتری به عنوان یک رقیب خوب و مناسب با محصولات خارجی می باشد.

پیشنهاد لامونژ : میسلار واتر مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه

میسلار واتر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه وچه پاک کننده آرایش صورت است که توسط ماده زینک پی سی آ به کنترل ترشح چربی پرداخته و در ادامه موجب ترمیم و تقویت پوست می شود. عملکرد کنترل چربی علاوه بر زینک پی سی آ، عصاره بید علفی کرکی هم این خاصیت را داراست. با این تفاوت که اثر ضد قارچی و ضد باکتری از دیگر ویژگی های مثبت عصاره بید علفی کرکی می باشد. همچنین گلیسیرین به رطوبت پوست پرداخته و ماده آلانتوئین با خاصیت ضد التهابی و رطوبت رسانی به پوست کمک می کند. نداشتن الکل، پارابن، مواد صابونی و عطر از دیگر مزیت های مثبت میسلار واتر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه می باشد.  

پیشنهاد لامونژ
پیشنهاد لامونژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *