مراقبت از پوست و مو

نکات مهم در انتخاب محلول پاک کننده آرایش دوفاز وچه

محلول پاک کننده آرایشی دوفاز وچه

پوست در طول روز همواره در معرض خطر است. در طول روز توسط عوامل مخرب بیرونی ممکن است دچار بروز مشکلات پوستی شود. همچنین بانوانی که به صورت روازنه از لوازم آرایش استفاده می کنند باید به پوست خود اهمیت بدهند. یا می توان گفت که یکی از قسمت های مراقبت از پوست، تمیزی آن است. تا از بروز جوش، آکنه و عفونت در صورت جلوگیری شود. محلول آرایش پاک کن دوفاز با فرمولاسیون گیاهی خود، بدون ایجاد حساسیت به پاکسازی آرایش صورت می پردازد. و نتیجه آن پوستی درخشان و عاری از هرگونه مواد اضافی می باشد. و در ادامه به بررسی محلول پاک کننده آرایش دوفاز می پردازیم.

فواید استفاده از محلول پاک کننده

یکی از مهم ترین کارهای مراقبت از پوست، پاکسازی صورت بعد از استفاده مواد آرایشی است. همچنین معروف ترین پاک کننده های آرایش می باشد. یکی از مزایای این محلول می توان به پاک کردن مواد آرایشی ضد آب اشاره کرد. همچنین این محصول دارای فواید دیگری می باشد از جمله:
  • روشن کننده، ضد التهاب و حاوی ویتامین سی (C)
  • مرطوب کننده
  • رطوبت رسان
  • آبرسان
  • عملکرد استفاده از محلول پاک کننده آرایش دو فاز

    همان طور که در بالا اشاره کردیم پاکسازی پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا لوازم آرایش در اکثر بانوان پرکاربرد است. و در بیشتر اوقات به صورت روزانه مصرف می شود. زمانی که مواد آرایشی به صورت طولانی مدت در پوست بماند عوارض جانبی خود را به همراه دارد. بسته شدن منافذ پوست، بروز جوش و آکنه مواردی از این قبیل می باشند. و باعث می شوند اکسیژن به سطح پوست نرسد. و تنفس پوستی صورت نمی گیرد. ترکیبات به کار رفته در این محلول، نرمی و لطافت پوست را به همراه دارد. در آخر می توان گفت که محلول آرایش پاک کن پیشنهاد مناسبی برای آرایش های سنگین می باشد.

    محلول پاک کننده آرایشی دوفاز وچه

    نقش عصاره گل رز در محلول آرایش پاک کن

    آنتی اکسیدان های موجود در گل رز به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازد. و موجب شادابی و طراوات پوست می شود. این ماده با داشتن ویتامین سی منجر به افزایش کلاژن می شود. دلیل کاهش و لک های صورت، محکم شدن بافت سلول های پوست است که از ورود عوامل مخرب محیطی به پوست را جلوگیری می کند. و روشن شدن پوست را به دنبال دارد. علاوه بر آن روغن هایی که در گل رز وجود دارد به آبرسانی پوست کمک کرده و پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه می دهد. ترکیبات فنولیک (آنتوسیانین ها و پلی فنول ها) موجب شده که از عصاره گل رز به عنوان خاصیت ضد التهابی یاد شود.

    محلول پاک کننده آرایشی دوفاز وچه

    گلیسیرین بر پوست چه اثری دارد؟

    یکی از مواد موثره در نرمی پوست، گلسیرین می باشد. این ماده از طریق کشیدن رطوبت از لایه های زیرین پوست به لایه بالایی، رطوبت خود را حفظ کرده و از خشکی جلوگیری می کند. می توان گفت که گلیسیرین به هیدراته کردن پوست می پردازد. یعنی با از بین بردن سلول های مرده پوست صورت در جوان سازی و شادابی پوست موثر است. همچنین به متعادل کردن pH پوست کمک کرده و از زیاد شدن رنگدانه ها در پوست را جلوگیری می کند. و از طریق کوچک کردن منافذ بزرگ پوست به استحکام آن می پردازد.

    اثر عصاره آلوئه ورا در پوست

    آلوئه ورا یکی از پرمصرف ترین مواد گیاهی می باشد. زیرا مایع شفافی که در برگ آلوئه ورا وجود دارد، سرشار از مزایا می باشد. منظور از خاصیت، داشتن ویتامین و فولیک اسید در این ماده می باشد. به همین دلیل می توان در محصولات آرایشی بهداشتی استفاده کرد. جالب است بدانید که آلوئه ورا بیش از 96% از آب تشکیل شده است. می توان گفت که خاصیت آبرسانی ، التیام بخش و مرطوب کنندگی این گیاه باعث شده که به عنوان گیاه معجزه گر عمل کند. همچنین در برابر عواملی که موجب تخریب پوست می شوند، به عنوان محافظ عمل می کند. و باعث تحریک فیبروبلاست پوست می شود. همچنین با اثرات پیوسته بر سلول های اپیدرمی سطحی موجب لطافت و نرمی پوست می شود. در آخر می توان گفت که اسید های آمینه موجود در آلوئه ورا، به نرمی سلول های سخت شده پوست می پردازد. 

    محلول پاک کننده آرایشی دوفاز وچه

    تاثیر ویتامین ب5 (B5)

    زمانی که این ویتامین با پوست تماس پیدا کند التهاب را کم کرده و به حفظ رطوبت می پردازد. نرمی پوست یکی از نشانه های اثر ویتامین ب5 بر پوست می باشد. که با حجیم کردن لایه های سطحی پوست به نرمی آن کمک می کند. به عبارتی می توان گفت که با خاصیت نرم کنندگی که دارد از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این ویتامین با نفوذ به داخل پوست، به رطوبت پوست کمک می کند. و به ترمیم پوست می پردازد. و در نتیجه التهاب پوست را کاهش می دهد. و به تثبیت پوست می پردازد.

    بیشتر بخوانید : کرم ضدچروک چیست؟

    آیا امکان استفاده همزمان محلول پاک کننده آرایش دو فاز با سایر محصولات آرایشی _ بهداشتی وجود دارد؟

    استفاده از محلول پاک کننده آرایش باعث می شود که تمام آلودگی و ناخالصی ها پاک شود. این محصول به رفع آرایش سنگین، گریم، لوازم آرایشی ضد آب و مواد اضافی بر پوست می پردازد. بدون ایجاد چسبندگی بر تمیزی پوست موثر است. به دلیل بافت سبکی که محلول پاک کننده دارد، به صورت روزانه می توان مصرف کرد. این محلول را نه تنها می توان برای پاکسازی پوست استفاده کرد بلکه برای تمیز نمودن اطراف چشم و لب می توان به کار برد. همچنین در آخر می توانید از یک تونر استفاده کنید تا pH پوست شما متعادل شود. تونر ها به آماده سازی پوست شما برای مرطوب نگه داشتن پوست کمک شایسته ای می کنند.

    باتوجه به توضیحات و مطالب اشاره شده، محلول پاک کننده آرایش دوفاز وچه با داشتن عملکرد آبرسانی، روشن کنندگی و مرطوب کنندگی به عنوان یک رقیب خوب و مناسب با محصولات خارجی می باشد.

    پیشنهاد لامونژ : محلول پاک کننده آرایشی دوفاز وچه

    پیشنهاد لامونژ

    محلول پاک کننده آرایش دوفاز مخصوص آرایش غلیظ و مواد آرایشی ضد آب می باشد. این ماده توسط عصاره گل رز، حاوی مقادیری از ویتامین سی (Vitamin C) را داراست. همچنین علاوه بر این که به روشن کنندگی می پردازد، التهابات پوستی را کاهش می دهد. اثر رطوبت رسانی و حفظ آن توسط گلیسیرین و ویتامین ب5 (Vitamin B5) می باشد و با عصاره آلوئه ورا به آبرسانی پوست می پردازد. ویتامین ب5 (Vitamin B5) علاوه بر رطوبت رسانی با ماده عصاره گل نسترن موجب شادابی پوست خواهد شد. نداشتن پارابن و الکل از دیگر مزیت های این محصول می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *