مراقبت از پوست و مو

راهنمای خرید کرم رفع لکهای پوستی ژاک آندرل پاریس

راهنمای خرید کرم رفع لکهای پوستی ژاک آندرل پاریس

لک پوستی چیست؟

نقاط رنگی که تیره تر از رنگ پوست طبیعی بدن است به لک های پوستی معروف است. همچنین موجب شده که ظاهر پوست زیبایی خود را از دست داده و ناخوشایند شود. رنگ های قهوه ای روشن ، تیره و مایل به خاکستری روی پوست نشانه هایی از این عارضه می باشد و عواملی مثل عدم مصرف کرم ضد آفتاب، افزایش سن و تغییرات هورمونی عامل ایجاد لک های پوستی می باشند. به عبارت دیگر و از نظر علمی، لک در اثر تفاوت میزان ملانین سلول ها به وجود می آید. مدل های مختلفی از این عارضه موجود است که در ادامه به آن ها می پردازیم.  

کرم مناسب لک های پوستی ژاک آندرل پاریس

انواع لک های پوستی

لک های پوستی به زیر شاخه های مختلفی تقسیم می شود. کک و مک، لکه های پیری و کبدی، ملاسما، جای زخم و جای جوش، آکنه مواردی از این قبیل می باشد. مثلاً کک در اثر نور خورشید به پوست ایجاد می شود و ممکن است از سنین پایین هم ظاهر شود یا ملاسما رنگدانه ای است که به صورت لک قهوه ای روی پوست ظاهر می شود.

مدل های مختلف لک های پوستی

آکنه:
این مشکل هنگامی رخ می دهد که سبوم و باکتری منافذ پوست را مسدود کند. بروز لک های تیره، جای زخم و جوش های پوستی از عوارض جانبی این مشکل می باشد. همچنین استرس باعث افزایش تولید سبوم شده و در ادامه اثر آکنه را بدتر می کند.

لکه های پیری یا لکه های کبدی:
این مشکل پوستی در هر قسمتی از بدن که در معرض نور می باشد، ایجاد می شود. از سن میانسالی (50 سالگی) و درصد کمی از افراد جوان به این مشکل دچار می شوند. لکه های پوستی نیز نوعی از هیپرپیگمانتسیون می باشد.

ملاسما:
این مشکل در دوران بارداری بسیار شایع می باشد و با لکه های قهوه ای رنگ نشان داده می شود. همچنین در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب و تغییرات هورمونی به وجود می آید.

علت به وجود آمدن لک های پوستی

زمانی که منافذ روی پوست بسته شود باکتری بوجود می آید. عفونت باکتری ذکر شده باعث ایجاد جوش و لک می شود. همچنین بیشترین تاثیر ملانین بر رنگ پوست توسط ملانوسیت، هموگلوبین و کاروتنوئید می باشد. به عبارت دیگر در اثر تحریکات بیرونی، درونی و افزایش سلول های رنگ ساز لک های پوستی ایجاد می شود.  با این حال لک های پوستی به 2 قسمت در اثر عوامل درونی و بیرونی به وجود می آید.

منظور از عوامل درونی:

  • ملاسما: (بیماری پوستی شایع که باعث به وجود آمدن لک های تیره می شود)
  • مصرف داروهای خاص و عوارض جانبی آن
  • کارسینوم سلول قاعده ای
  • مسائل هورمونی

و منظور از عوامل بیرونی:

  • آسیب های ناشی از خورشید
  • جای زخم
  • تحریکات پوستی ناشی از مصرف لوازم آرایش
کرم مناسب لک های پوستی ژاک آندرل پاریس

اثر کرم ضد لک بر پوست

پوست و مراقبت از آن بسیار ضروری می باشد. شادابی و جوان سازی پوست از طریق محصولات آرایشی و بهداشتی امکان پذیر است. این محصول با عمل لایه برداری و از بین بردن ملانین های پوستی و آنزیم تیرویناز(علت اصلی لک) به رفع نیازهای پوست می پردازد. به نوعی می توان گفت که این محصول با هدف روشن کنندگی به شفافی پوست می پردازد که این عملکرد از طریق کاهش ملانین امکان پذیر می باشد. مصرف کرم ضد آفتاب در کنار کرم رفع لک ضروری است و دلیل آن را در ادامه مقاله اشاره کردیم. همچنین افرادی که به صورت ژنتیکی لک دارند با استفاده مداوم از کرم ضد لک می توانند لک های ایجاد شده را کمتر و کنترل کنند.

کرم مناسب لک های پوستی ژاک آندرل پاریس

فواید مصرف کرم مناسب لک های پوستی

نکته مهم و حائز اهمیت این کرم نداشتن عوارض جانبی بوده و برگشتی نخواهد داشت. مصرف متوالی از کرم مناسب لک های پوستی به از بین رفتن آن کمک کرده و به ترمیم می پردازد. درخشندگی، شادابی و شفافیت پوست عامل استفاده از این کرم می باشد که با فرمولاسیون اختصاصی خود به نرمی و لطافت پوست کمک می کند. کرم رفع لک نه تنها لکه های قدیمی را از بین نمی برد بلکه از ایجاد لکه جدید بر پوست جلوگیری می کند.

نکات مصرف

از مصرف این کرم در روز به شدت خودداری کنید. ولی استثناً اگر خواستید در روز استفاده کنید، اول صبح بهترین وقت است. اگر قصد بیرون رفتن را دارید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا با تابش نور خورشید به پوست ممکن است این عارضه پررنگ تر شود و نتیجه ای برعکس را داشته باشید. همچنین در طی استفاده از کرم رفع لک، پوست ممکن است نازک و حساس شود. از آنجایی که با عملکرد لایه برداری نیز پوست خشک و آسیب پذیر می شود، پیشنهاد ما این است که بعد از مصرف استفاده از کرم آبرسان واجب است. زیرا باعث تغذیه پوست شده و روند ترمیم را تسریع تر می کند. در آخر به این نکته توجه داشته باشید که پوست اطراف چشم نازک و حساس است و کرم رفع لک محصول مناسبی برای این مشکل نبوده و بهترین کرم برای این ناحیه مصرف کرم دور چشم می باشد. 

کرم مناسب لک های پوستی ژاک آندرل پاریس

پیشنهاد لامونژ : کرم مناسب رفع لک های پوستی ژاک آندرل پاریس

پیشنهاد لامونژ

آلفا آربوتین و ویتامین سی پایدار شده توسط سدیم در این کرم به مهار کردن آنزیم تیروزیناز پرداخته و موجب روشن شدن پوست می شود. با این تفاوت که آلفا آربوتین مثل روغن جوجوبا و ویتامین ای (E)، عملکرد آنتی اکسیدانی را نیز داراست. روغن جوجوبا نه تنها خاصیت آنتی اکسیدانی را دارد بلکه موجب نرمی و مرطوبیت پوست می شود. همچنین ویتامین ای هم جدا از خاصیتی که ذکر شد موجب کلاژن سازی پوست می شود. شی باتر با رساندن مواد مغذی پوست موجب نرمی خواهد شد. همچنین التهاب پوست را کاهش داده و مانع از ایجاد آن می شود. در آخر هم نیز به ترمیم پوست می پردازد. به طور کلی این کرم نه تنها موجب کاهش لک نمی شود بلکه به آبرسانی پوست در قسمت های صورت، دست و بدن می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *