مراقبت از پوست و مو

آیا کرم آبرسان برای پوست خوب است؟ + همه چیز درباره کرم آبرسان

کرم آبرسان وچه

آب و چربی از اصلی ترین محافظ لایه زیرین پوست هستند و مراقبت از آن ها اهمیت ویژه ای دارد. کمبود و ازدیاد آن عواقب خود را به همراه دارد. رطوبت و نرمی پوست علاوه بر حس خوبی که منتقل می کند، بلکه موجب شفافی و لطافت پوست می شود. کرم آبرسان با فرمولاسیون اختصاصی خود به کلاژن سازی پوست کمک می کند و موجب تقویت پوست می شود. از طرفی با تحریک بافت های کلاژن سازی باعث شده که از پیری زودرس جلوگیری شود. سلول های پوستی نیاز شدیدی به آب دارند. کرم های آبرسان با نفوذ به سلول های پوستی، آب را جذب می‌کند. لامونژ در این مقاله توضیحات جامعی در مورد کرم های آبرسان، نحوه مصرف و همچنین پیشنهاداتی از برند وچه را نیز به شما معرفی می‌کند.

کرم آبرسان برای پوست خوبه؟

کرم آبرسان با منعکس کردن نور موجب حفظ نرمی و لطافت پوست می شود. با خاصیت آبرسانی ظاهر پوست را درخشان و شفاف می سازد و از هرگونه خارش، التهاب و قرمزی کاسته می‌شود و به عنوانی سدی در برابر پوست خشک قرار گرفته است. نکته قابل توجه این است که کرم آبرسان با مدل پوست چرب، خشک و نرمال مواد جداگانه ای دارند، ولی با هدف یکسانی به کمک پوست می‌پردازد. کرم آبرسان پوست چرب، با کنترل چربی موجب ماتی پوست شده و به آبرسانی می پردازد. همچنین کرم آبرسان پوست خشک علاوه بر آبرسانی، رطوبت، بازسازی و نرمی پوست را هدیه می‌دهد.

کرم آبرسان وچه

چرا از آبرسان پوست استفاده کنیم

اگر بخواهیم آبرسانی را تعریف کنیم می توان گفت که تامین آب برای پوست و تلاش برای حفظ آن می باشد. همچنین وظیفه اصلی پوست حفظ رطوبت و محافظ در برابر ناخالصی و عوامل مخرب پوست می باشد. افزایش سن یکی از عواملی است که باعث شده تولید کلاژن در بدن کاهش یابد و در نتیجه موجب ایجاد چین و چروک یا پیری زودرس می‌شود. ماده موثره هیالورونیک اسید موجود در محصولات آرایشی بهداشتی مثل کرم ترمیم کننده پوست و آبرسان به تقویت کلاژن سازی می پردازد و موجب حفظ آب در سطح پوست می‌شود.

بیشتر بخوانید : فرق بین ژل شستشو و فوم شستشو چیست و کدام بهتر است؟

نحوه صحیح استفاده از کرم آبرسان

کرم آبرسان، پوست شما در برابر عوامل مضر بیرونی محافظت می کند و به هیدراته کردن پوست می پردازد. به دلیل اینکه پوست صورت بسیار حساس است، نحوه استفاده از کرم آبرسان بسیار مهم می باشد. چرا که اگر پوست آلوده یا دارای مواد آرایشی باشد، کرم آبرسان اثر مثبتی نخواهد داشت. با این حال نحوه درست مصرف کرم آبرسان به شرح زیر می‌باشد:

• شستشوی صورت با آب ولرم بهترین زمان برای استفاده از کرم آبرسان است زیرا که پوست شما تمیز است.
• از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.
• هرگز از آب داغ و گرم برای شستشو صورت استفاده نکنید زیرا تمامی چربی طبیعی پوست را از بین می برد.
• مقداری از محصول به اندازه یک بادام بردارید.
• سپس با نوک انگشتان خود کرم را به آرامی روی پوست خود مالش دهید.
• حرکت دست بر روی صورت باید به شکل دایره ای و به آرامی باشد.
• فراموش نکنید که از کرم آبرسان برای ناحیه گردن و غبغب نیز استفاده کنید.

چه زمانی از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

استفاده از کرم آبرسان بعد از استحمام واجب است. به عبارت دیگر زمانی که پوست تمیز و عاری از هرگونه مواد اضافی باشد. بدین صورت پیشنهاد می شود در زمانی که اشاره شد مصرف شود. زیرا بعد از استحمام بیشتر رطوبت و روغن از پوست خارج شده و در نتیجه خشکی پوست را در پی دارد. کرم آبرسان با حفظ رطوبت، خشکی پوست را نجات می دهد و با بافت سبکی که دارد به راحتی جذب پوست شده و نرمی پوست را به ارمغان می آورد. همچنین ممکن است در محیط بیرون خصوصاٌ فصل پاییز و زمستان در اثر سرما پوست موجب خشکی شود. این خشکی به نوبه خود موجب خارش، قرمزی و التهاب می شود. با استفاده از کرم آبرسان با عملکرد موثری که دارد، رطوبت را از هوا گرفته و به پوست منتقل می کند. می توان گفت که شرایط را برای نرمی پوست مهیا می‌سازد.

کرم آبرسان وچه

تفاوت کرم مرطوب کننده با کرم آبرسان چیست؟

کرم مرطوب کننده و آبرسان، با استراتژِی مراقبت از پوست کار می کنند و پوستی شاداب و سالم را برای شما به ارمغان می آورد. کرم آبرسان با فرمولاسیونی که دارد، باعث افزایش جریان آب در پوست می شود و درخشانی پوست را نشان می دهد. ولی کرم های مرطوب کننده به رفع کم شدن آب زیر پوست می‌پردازد و بیشتر برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب خواهد بود. کرم آبرسان برای پوستی مناسب است که دچار کم آبی شده است. ولی کرم مرطوب کننده با رساندن چربی مورد نیاز به رطوبت و نرمی پوست کمک می‌کند.

کرم آبرسان وچه

ویژگی کرم های آبرسان برای پوست های چرب و خشک

کرم های آبرسان با نفوذ عمقی به پوست، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و بهترین زمان مصرف این محصول قبل از مصرف کرم مرطوب کننده می‌باشد. همچنین بافت سبک کرم های آبرسان باعث شده که به راحتی و سریع جذب پوست شوند و اثرات مثبت خود را بگذارند. هیدراته کردن پوست از ویژگی های مثبت کرم های آبرسان چه برای پوست های چرب باشد یا پوست خشک. از طرفی مهم ترین کار کرم آبرسان رطوبت رسانی و حفظ آن در پوست می‌باشد.  ولی با این حال تفاوت هایی نسبت به جنس پوست دارند که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم

کرم آبرسان مناسب برای پوستهای خشک و چرب وچه

ویژگی کرم های آبرسان مناسب پوست خشک

بیشتر افرادی که پوست خشکی دارند در بازه طولانی مدت، چین و چروک و پیری زودرس را دچار می‌شوند. کرم‌های آبرسان مناسب پوست خشک با ایجاد یک لایه روی سطح پوست به عنوان سد دفاعی عمل کرده که از اثرات مخرب پوست (به عنوان مثال تبخیر آب پوست) جلوگیری می‌کند. حفظ رطوبت پوست، نرم کنندگی، ضد التهاب و رفع خشکی از ویژگی های مثبت کرم آبرسان برای پوست خشک است. این دسته محصولات با هیدراته کردن پوست و اثر آنتی اکسیدانی حس شادابی را به پوست تضمین می‌کند.

کرم آبرسان مناسب برای پوستهای خشک و معمولی وچه

ویژگی کرم های آبرسان مناسب پوست چرب

حالت براقی پوست صورت، بروز جوش های سرسیاه، آکنه و منافذ بزرگ پوست از معضلات افرادی است که دچار پوست چرب هستند و ظاهر صورت را به هم می‌زند. کنترل کردن چربی پوست از ویژگی هایی است که کرم آبرسان مناسب پوست چرب انجام دهد. بعضی از افراد تصور میکنند که به علت این که پوستشان چرب است نیازی به کرم های مرطوب کننده و آبرسان نیست. درحالی که این دیدگاه اشتباه است. چرا که هر چقدر پوست چرب باشد، باز هم به نرمی و لطافت نیاز دارد. کرم آبرسان با فرمولاسیون خود، اجازه دهیدراته شدن و خشکی را به پوست نداده و به رفع مشکلات پوستی که در بالا به آن ها اشاره کرده‌ایم، می‌پردازد. از ویژگی های مهم کرم های آبرسان پوست چرب کنترل چربی پوست، بافت سبک، رساندن مواد مغذی و بستن منافذ پوست نام برد.

مواد موثره موجود در کرم های آبرسان تاثیر مستقیم بر غدد سباسه می‌گذارد. این محصولات با کنترل کردن چربی، چربی های اضافی را از بین برده و پوست را از حالت براقی به مات تبدیل می‌کند. از سوی دیگر با اکسیژن رسانی، تلاش می‌کند که منافذ باز پوست را مسدود کند و از بین ببرد. پوست های چرب به صورت طبیعی سنگین است بافت سبک این دسته محصولات باعث شده که به سرعت جذب پوست شود و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

کرم آبرسان مناسب برای پوستهای چرب وچه

کرم آبرسان برای پوستهای چرب و مستعد آکنه وچه

کرم آبرسان پوست چرب و مستعد آکنه از بهترین کرم ها در حوزه آبرسانی می باشد. این کرم باعث کنترل میزان چربی پوست و تشکیل لایه مات بر روی پوست می شود. کرم آبرسان پوست چرب، با آبرسانی عمقی پوست، باعث تقویت کلاژن پوست شده و در نهایت پوستی سفت قابل ارتجاع خواهیم داشت. همچنین از دیگر فایده های این محصول می توان به تحریک کلاژن سازی، جلوگیری از پیری زودرس پوست اشاره کرد.

ویژگی های این محصول

• غنی از ویتامین C، آنتی اکسیدان و نرم کننده

• آبرسان عمقی پوست، حفظ کلاژن و الاستین به کمک هیالورونیک اسید

• بافت سبک و جذب سریع، بدون ایجاد چربی و سنگینی روی پوستريال مناسب برای زیر ساز آرایش

• مغذی پوست به کمک روغن ماکادمیا و هسته انگور

• فاقد پارابن و سیلیکون

کرم آبرسان مناسب برای پوستهای خشک و معمولی وچه

کرم آبرسان پوست خشک و معمولی وچه، یکی از بهترین کرم ها در حوزه آبرسانی است که فاقد پارابن و سیلیکون می‌باشد و می تواند به بازسازی و محافظت از پوست کمک نماید. فرمولاسیون و ویژگی های این کرم مسلماً به آبرسانی عمقی پوست و ایجاد حس مخملی روی پوست کمک می کند. از سوی دیگر، باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

ویژگی های این محصول

غنی از ویتامین C، آنتی اکسیدان و نرم کننده

 آبرسان عمقی پوست، حفظ کلاژن و الاستین به کمک هیالورونیم اسید

 کاهش التهاب، قرمزی و بازسازی پوست به کمک روغن کاملینا و اینکا اینچی

 بافت سبک و جذب سریع، مناسب برای زیر ساز آرایش

 فاقد پارابن و سیلیکون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *